نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 13:44

داوطلبان انتخابات از ۱۶ مرداد نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند

شهرکرد_معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان نام‌نویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ به مدت یک هفته پیش ثبت‌نام را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: قانون جدید انتخابات هیأت وزیران مصوب و به استان‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: در قانون جدید انتخابات، کسانی که درصدد نام‌نویسی در فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند باید از ۱۶ مردادماه ۱۴۰۲ به مدت یک هفته پیش ثبت‌نام انجام دهند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش ثبت‌نام انتخابات سال ۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و نیاز به مراجعه به فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و استانداری نیست.

حسین‌میرزایی عنوان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید مدارک هویتی خود، همچون مدرک تحصیلی، وضعیت نظام وظیفه برای مردان، و… را بارگذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر متقاضی حضور در انتخابات که در مدت اعلام شده پیش ثبت‌نام را انجام ندهد در موعد قانونی که ثبت‌نام نهایی انجام می‌شود نمی‌تواند فرایند نام‌نویسی را تکمیل کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1417980

مهمترین اخبار ایران و جهان: