نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 15:48

ساخت و بازسازی ۱۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان قزوین

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ساخت و بازسازی ۱۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در قالب تفاهم نامه بین گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) استان قزوین که در سالن شهید پرویز سپاه استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: با توافق صورت گرفته و با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی امام‌حسن (ع) ۳۵۵ استخر معیشتی ذخیره آب در روستاهای استان قزوین احداث خواهد شد.

وی از ساخت پنج مجتمع آب‌رسانی برای انتقال آب به ۱۴۷ روستا در استان قزوین خبر داد و افزود: با کمک جهادگران بسیج سازندگی استان قزوین ۱۷۹ طرح عمرانی در مناطق محروم روستایی در حال اجرا است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه ساخت و بازسازی ۱۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در قالب تفاهم نامه بین گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حال اجرا است تاکید کرد: سفالت ۷۰۰ کیلومتر جاده روستایی و احداث ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی از دیگر بخش‌های این تفاهم نامه است.

وی با بیان اینکه تلاش و کمک برای رفع بحران آب در استان قزوین برای جهادگران بسیج سازندگی یک اولویت است، ادامه داد: امروز بسیج سازندگی در سراسر استان در حال اجرا و ساخت پروژه‌های محرومیت زدایی است.

رفیعی تاکید کرد: تعداد پروژه‌های آبرسانی در استان قزوین تا پیش از این ۱۲۰ روستا بود اما امروز به ۱۴۷ روستا افزایش یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1397936

مهمترین اخبار ایران و جهان: