نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 17:13

تشدید تمهیدات امنیتی در روستاهای شفت برای کاهش سرقت

شفت- فرماندار شفت با اشاره به تشدید تمهیدات امنیتی در روستاها برای کاهش سرقت گفت: دهیاران با نصب دوربین های حفاظتی محیط روستا را برای سارقان ناامن کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با سرقت کابل‌های برق شهرستان شفت ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها با نظارت بیشتر در سطح روستاها هرگونه موارد مشکوک و سرقت دارایی‌های عمومی را به متولیان گزارش کنند.

فرماندار شفت افزود: تعامل دهیاران و شوراها در سطح روستاها با نهادهای مجری قانون به ویژه در بحث سرقت و امنیت می‌تواند سرقت‌های این چنینی را کاهش دهد.

وی با اشاره به اقدامات تأمینی انجام شده در راستای ارتقای شاخص‌های امنیتی و برخورد با سرقت و افراد متخلف تصریح کرد: تعویض کابل‌های مسی و فرسوده با کابل‌های خودنگهدار در دستور کار شهرستان قرار دارد و این عمل سبب کاهش سرقت در روستاها می‌شود.

فرماندار شفت ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام ضروری است هماهنگی‌های لازم بین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و بخشداری‌ها در این زمینه انجام شود.

نقدی با بیان اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای کاهش سرقت باید پای کار باشند، بیان کرد: دهیاران نصب دوربین حفاظتی در روستاها را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی باید نسبت به تأمین امنیت روستاها با همکاری پایگاه مقاومت بسیج روستا و نصب دوربین‌های حفاظتی محیط روستا را برای سارقین ناامن کنند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود اهالی روستاها افراد غریبه و ناشناس و موارد مشکوک را به پلیس گزارش بدهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1398280

مهمترین اخبار ایران و جهان: