نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 14:03

امکانات لازم برای برگزاری اربعین حسینی فراهم شده است

شلمچه- استاندار خوزستان بر ارائه خدمات و امکانات لازم به زوار اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: برای اینکه اربعین خوبی داشته باشیم، سعی کردیم تا امکانات لازم را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گردهمایی مدیران مواکب اربعین حسینی مستقر در شلمچه بیان کرد: هدف غایی موکب‌داران و زائران اربعین این است که زیر پرچم امام زمان (عج) جمع شوند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: تلاش، وقت، هزینه و انرژی که موکب‌داران در این راه هزینه می‌کنند بی شک همه در راه همین هدف است و سایر دست‌اندرکاران اربعین باید همین مسیر را دنبال کنند.

وی یادآور شد: ما باید به تبعیت از حضرت زینب (س) اختناق امپراطوری رسانه‌ای دشمنان را بشکنیم و شکوه اربعین را در سطح جهان به نمایش بگذاریم چرا ایشان با وجود اختناقی که بنی امیه ایجاد کرده بود اما با روشنفکری این اختناق را شکستند و از بانیان آگاهی مردم و شکل‌گیری اربعین شدند.

حسینی محراب اظهار کرد: برای اینکه اربعین خوبی داشته باشیم، سعی کردیم تا امکانات لازم را فراهم کنیم و امیدواریم اربعینی را که رزمایش پیوستن به امام عصر (عج) است با کمک همدیگر و با همدلی جلو ببریم.

استاندار خوزستان گفت: روزهای گرمی در پیش است و تا ۱۷ سال اربعین‌های آتی در فصل گرم است و نیاز داریم با ابتکارات و تمهیدات ویژه این دوران را سپری کنیم. از این رو لازم است در موضوع بهداشت و سلامت و جلوگیری از گرمازدگی مراقبت ویژه داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1424480

مهمترین اخبار ایران و جهان: