نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 15:58

پدری: پاری‌سن‌ژرمن؟ سال‌های بیشتری در بارسلونا خواهم ماند

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا به شایعه علاقه‌مندی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به جذب او واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پدری که حالا یکی از ارکان اصلی خط میانی تیم فوتبال بارسلونا به شمار می‌رود، در گفت‌وگو با روزنامه «ونگاردیا» چاپ کاتالونیا، درباره اهدافش برای فصل پیش رو گفت: فصل گذشته باید به آمار 10 گل زده و 10 پاس گل می‌رسیدم، اما نشد. اخیراً پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی، ژاوی به من گفت که امسال باید به این هدف برسم. به این نتیجه رسیده‌ام که نمی‌توان این همه بازی را بدون استراحت انجام داد. باید استراحت کرد تا آسیب ندید. تابستان امسال دستورالعمل‌های تغذیه‌ای که باشگاه به من داد را رعایت کردم و از نظر بدنی به آمادگی خوبی رسیدم.

وی همچین در واکنش به شایعات درباره علاقه‌مندی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به جذب او اظهار داشت: برای متقاعد کردنم جهت جدایی از بارسا چیزهای زیادی لازم است. به شایعات توجه نمی‌کنم، من بارسا را می‌خواهم و سال‌های بیشتری اینجا خواهم ماند. هدف من کاپیتان شدن و بازی در اسپاتیفای نوکمپ (ورزشگاه نوکمپ کنونی که در حال بازسازی است) است. من به کاپیتانی فرنکی دیونگ و آرائوخو رأی دادم. دوست دارم روزی کاپیتان بارسلونا شوم، اما برای این کار هنوز جوان هستم.

پدری 20 ساله که در سال 2020 از لاس‌پالماس به بارسلونا ملحق شد، تاکنون در 109 بای برای کاتالان‌ها به میدان رفته و آمار 16 گل زده و هشت پاس گل را از خود برجای گذاشته است. او که تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، تاکنون یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1423536

مهمترین اخبار ایران و جهان: