نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 16:48

برگزاری رویداد ویژه روز تویسرکان

فرماندار تویسرکان از برگزاری ویژه برنامه روز تویسرکان در روز پنجم مرداد و سالروز عملیات مرصاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین افشاری عصر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه تویسرکان اظهار کرد: وظیفه تعریف شده ما تبیین کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع نیازهای ضروری مردم همراه با پیشرفت روزانه و سالانه در این خطه است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی در شهرستان به گونه ای است که هر یک گام باید کمک کند که نسبت به روز قبل جلوتر باشیم افزود: خوشبختانه با وحدت و هم‌افزایی که در شهرستان وجود دارد این مهم در حال نتیجه دادن است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه در حوزه کسب و کار در محدوده جغرافیایی تویسرکان ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان طرح اقتصادی و ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در حال اجراست گفت: عمده این سرمایه‌گذاری مردمی و بخشی نیز خارجی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته شهرستان تویسرکان در ایجاد کسب و کار رتبه اول استان را از آن خود کرد یادآور شد: از ابتدای امسال تا روز گذشته بیش از ۵۰۰ مجوز کسب و کار کوچک صادر شده که این امر نشان از امیدوار شدن مردم دارد.

افشاری با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) عملیات اجرایی آبرسانی به ۵۵ روستا در شهرستان را در حال اجرا دارد گفت: رویداد بزرگ و مهم روز تویسرکان پنجم مرداد و سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت ۷۵۰ شهید در این شهرستان برگزار می‌شود.

 پایان پیام/۸۹۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1363880

مهمترین اخبار ایران و جهان: