نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 08:29

48 خانواده نیازمند در چهارمحال و بختیاری صاحب‌خانه شدند

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از صاحب‌خانه شدن 48 خانواده تحت حمایت این استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

بابک عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از صاحبخانه شدن ۴۸ خانواده تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت ۶ واحد مسکن مددجویی به صورت جزئی و کلی تعمیر شده‌ و فضای جانبی برای ۳۳ واحد نیز احداث شده است.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: احداث مسکن، انجام تعمیرات کلی و جزئی و احداث فضای جانبی(شامل سرویس بهداشتی، حمام و حصارکشی) برای خانواده‌های مددجو دارای شرایط انجام می‌شود.

عبداللهی با اشاره به بسته حمایتی مسکن برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان، اضافه کرد: این بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد بنیاد مسکن است.

وی اضافه کرد: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود. 

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند. 

پایان پیام/68024

منبع: فارس
شناسه خبر: 1404480

مهمترین اخبار ایران و جهان: