نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 11:02

ضریب پوشش بیمه تأمین اجتماعی در ایلام به ۵۲.۵ درصد رسید

مدیرکل تأمین اجتماعی ایلام گفت:ضریب پوشش بیمه تأمین اجتماعی در ایلام با مجموع ۳۱۴ هزار و ۸۰۲ نفر به ۵۲.۲ درصد رسیده است.

علی اشرف تابانی مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان ایلام صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۱۱۱ هزار و ۵۸۸ بیمه شده اصلی در استان ایلام وجود دارد که مجموع ۳۱۴ هزار و ۸۰۲ نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و ضریب پوشش بیمه تأمین اجتماعی در استان به ۵۲.۵ درصد رسیده است. 

وی افزود: در حال حاضر  ۸ شعبه دائم، ۲ شعبه غیردائم و ۲ شعبه اقماری بیمه تأمین اجتماعی با ۲۵۴ پرسنل مشغول خدمات رسانی به مردم استان ایلام هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام عنوان کرد: در طرح بیمه فراگیر شامل زنان خانه دار؛ دانشجویان، مشاغل کافرمایی و آزاد در سال گذشته در استان ایلام با رشد ۱۰۰ درصدی مواجه بودیم. 

علی اشرف تابانی با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه تامین اجتماعی، گفت: در این طرح علاوه بر بخشودگی جرایم بیمه ای، بدهی های کارفرمایان نیز از ۱۲ تا ۴۵ ماه، تقسیط می‌شود و از کارفرمایان استان می‌خواهیم که از این طرح استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تعداد بازنشسته های استان ایلام ۲۳هزار و ۸۷۲ نفر است که ۱۸۵۹ کارگاه پیمانکاری دارای قرارداد فعال، ۶۳۳۱ کارگاه ۱ تا ۵ نفره، ۷۹۴ کارگاه ۶ تا ۱۰ نفره، ۹۳۸ کارگاه ۱۱ تا ۵۰ نفره و ۳۰۲ کارگاه بیشتر از ۵۰ نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی استان ایلام هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437880

مهمترین اخبار ایران و جهان: