نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 10:20

بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان توسعه یافت

بجنورد- مسئول امور بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اتمام طرح توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان خبر داد.

مهری فرشاد در گفتگو با خبرنگار مهر از اتمام طرح توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان خبر داد و اظهار داشت: با تکمیل این بخش اکنون، بیماران و مراجعان شیروان و فاروج خدمت مناسب و مرتبط را در این بیمارستان دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح توسعه فضای فیزیکی و افزایش ۳ دستگاه دیالیز جدید، اکنون این بخش دارای ۱۹ دستگاه دیالیز است، عنوان کرد: ۸۵ بیمار دیالیزی ثبت شده در شیروان نیز خدمات رایگان درمانی را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.


وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه از تجهیزات دیالیزی استان برای خدمت به بیماران هپاتیتی در نظر گرفته شده است و خوشبختانه چالش و مشکلی برای خدمت رسانی به بیماران وجود ندارد.

مسئول امور بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یادآوری کرد: خدمات همودیالیز، تزریق آمپول‌های خون ساز و دیگر مراحل درمانی، در تمام بیمارستان‌ها و مراکز دیالیز دولتی استان کاملاً رایگان به این بیماران ارائه می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437636

مهمترین اخبار ایران و جهان: