نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 10:08

دستگیری سوداگر مرگ در مناطق مرزنشین گرمی

گرمی- فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: سوداگر مرگ در حین انتقال مواد مخدر به مناطق مرزنشین شهرستان گرمی توسط مرزبانان دستگیر و روانه زندان شد.

سردار سید شاهین اسمعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سوداگر مرگ در حین انتقال مواد مخدر به مناطق مرزنشین شهرستان گرمی توسط مرزبانان دستگیر و روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از این سوداگر کشف شد، گفت: یکی از اولویت‌های اساسی نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق مواد مخدر و جلوگیری از گسترش مصرف آن در بین جوانان است که در این راستا در استان اقدامات بسیار قابل توجهی توسط مسئولان نیروی انتظامی در حال انجام است.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل افزود: مرزبانان این استان شبانه روز با هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر داشته و نسبت به هرگونه ورود و خروج و مبارزه با مواد مخدر حساس بوده و با افراد خاطی به جد برخورد می‌کنند.

سردار اسمعلی با بیان اینکه پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ تلاشی جهادی و ایثارگونه و اراده‌ای پولادین دارد، گفت: از هموطنان در استان اردبیل تقاضا داریم تا به محض مشاهده فعالیت‌های مشکوک باندها و سوداگران مواد مخدر در ارتباط با تهیه و توزیع این مواد افیونی گزارش خود را به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1400380

مهمترین اخبار ایران و جهان: