نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 09:40

ممنوعیت تبلیغات زود هنگام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی

کرمانشاه- رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه از ممنوعیت تبلیغات زود هنگام از سوی داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال بر خلاف سال‌های گذشته ۷۳ روز پیش از فرایند ثبت‌نام اصلی به صورت الکترونیکی طراحی شده مرحله نخست انتخابات برای داوطلبان از ۱۶ مرداد ماه آغاز شد.

وی با تاکید بر اصول اساسی برگزاری انتخابات، افزود: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت چهار اصول اساسی انتخابات بوده که در همین از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تلاش بر آن بوده که انتخابات در سلامت و امنیت برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق ابلاغیه‌های صادر شده به تمام مدیران اجرایی در برگزاری انتخابات اصل بر بی طرفی بدون گرایش به جناحی خاص و امانت داری در آرا مردم است.

شعبانی تاکید کرد: در برگزاری انتخابات امسال تلاش و برنامه‌ریزی‌ها بر الکترونیکی بودن است و امیدواریم زمینه‌های اجرایی سازی آن فراهم شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه زمان بندی تبلیغات برای انتخابات از سوی نمایندگان هنوز فرا نرسیده بنابراین تا زمان مشخص شده هرگونه تبلیغات زودهنگام ممنوع بوده و امکان رد صلاحیت افراد در مراحل بعدی را فراهم خواهد آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431536

مهمترین اخبار ایران و جهان: