نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 22:36

نکیسا: انتقاد پذیر هستم/در کار ربیعی دخالت نمی‌کنم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: انسان انتقادپذیری هستم و در راه رسیدن به یک ذوب‌آهن ایده‌آل به تمامی صحبت‌ها گوش خواهم داد و برادرانه در خدمت کسانی هستم که نقد منصفانه خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال و گرامی‌داشت روز خبرنگار اظهار داشت: از مدیران پیشین ذوب‌آهن تشکر می‌کنم، از من پرسیده بودند با توجه به اینکه فوتبالیست سابق هستم، آیا در کادر فنی تیم فوتبال دخالت خواهم کرد که باید بگویم خیر، باشگاه آنقدر کار دارد که فرصت این کار را نخواهم داشت.

وی افزود: طبیعتا به توانایی‌های کادر فنی اعتقاد داریم، کشتی که سکان هدایت آن در دستان ربیعی و کادر وی است به جایگاه خوبی خواهد رسید، ربیعی به لحاظ اخلاقی و فنی کارنامه مشخصی دارد، از کار کردن با افراد باتجربه هراسی ندارم.

نکیسا تصریح کرد: می‌دانم که در تیم مدیریتی نیاز به راهنمایی بسیاری از عزیزان دارم، در بیش از ۳۰ سالی که در فوتبال بودم تجربه‌های متفاوتی را پشت سر گذاشتم، از بازیکنی تا مربی‌گری و کار مدیریتی.

۸ اولویت مهم در برنامه‌های آتی ذوب‌آهن

مدیرعامل ذوب‌آهن با بیان اینکه با همکاران خود در باشگاه رابطه بسیار خوبی دارم، خاطرنشان کرد: برنامه آینده باشگاه بر اساس ۸ دیدگاه مهم پایه‌گذاری شده است، بازاریابی، شفافیت مالی، هویت استراتژیک، راه‌اندازی زیرساخت مدرن، راه‌اندازی سوپراپلیکشین باشگاه یکی از خبر‌های خوب است‌.

وی پیشکسوتان را جزو سرمایه‌های هر باشگاه برشمرد و گفت: وقتی متوجه توقف فعالیت تیم پیشکسوتان شدم، با صحبت‌ با بزرگان این باشگاه برای فعالیت مجدد این تیم پیش‌قدم شدیم.

نکیسا با بیان اینکه چند خبر خوب در مورد ذوب‌آهن وجود دارد، گفت: بحث نوسازی اماکن باشگاه ذوب‌آهن را داریم، ورزشگاه ملت، خوابگاه شمس‌آبادی و مجموعه باشگاه ذوب‌آهن با مساعدت شرکت ذوب‌آهن و شهرداری اصفهان تجهیز خواهد شد؛ نخستین کلینیک پزشکی ورزشی را در مجموعه خواهیم داشت.

حاتمی در بسکتبال، شعبانیان در والیبال

مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: از خبر‌های خوب دیگر این است که با مهران حاتمی به عنوان یکی از بهترین مربیان بسکتبال کشور قرارداد بستیم، نگرانی‌هایی نیز در مورد بسکتبال وجود داشت که ممکن است زیر سایه فوتبال قرار بگیرد، اما چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

وی ادامه داد: همیشه حافظ منافع بانوان بوده‌ام، علاقه‌مند هستم که افتخارآفرینی‌های بانوان ذوب‌آهن از آقایان بیشتر باشد، میترا شعبانیان نیز به عنوان سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن انتخاب شدند.

قرارداد ربیعی تمدید شد

نکیسا تصریح کرد: تمدید قرارداد محمد ربیعی از یک سال به دو سال، از دیگر اقدامات باشگاه ذوب‌آهن بوده است؛ از حضور وی در فوتبال پایه به صورت مشورتی بهره‌مند خواهیم شد.

مدیرعامل ذوب‌آهن برگزاری کلاس‌های فوتبال با همکاری هیأت فوتبال را از دیگر برنامه‌های باشگاه برشمرد و گفت: برگزاری کلاس B فوتبال پایه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: انسان انتقادپذیری هستم و در راه رسیدن به یک ذوب‌آهن ایده‌آل به تمامی صحبت‌ها گوش خواهیم داد، برادرانه در خدمت کسانی هستم که نقد منصفانه خواهند داشت و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد قهرمانی‌های تیم‌های مختلف باشگاه در همه عرصه‌ها باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431336

مهمترین اخبار ایران و جهان: