نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 13:19

کمبود تجهیزات و نیروی متخصص مانع افتتاح رسمی بیمارستان فردیس

امام جمعه فردیس گفت: برای تکمیل نهایی و افتتاح رسمی بیمارستان شهید سلیمانی فردیس نواقص آن که بیشتر در حوزه تجهیزات است، باید رفع بشود. برای تامین بودجه لازم، کمک خیران سلامت ضروری است.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی، امام جمعه شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در خصوص بازدید از بیمارستان شهید سلیمانی فردیس که روز گذشته انجام شد، گفت: خوشبختانه  بیمارستان فردیس فعال است و خدمات بسیاری در این بیمارستان  ارائه می‌شود. اما یک سری نواقصی دارد که تا رفع نشود، نمی‌توانیم بگوییم بیمارستان تکمیل شده است. 

وی افزود: بنای بیمارستان فردیس از نظر فیزیکی تقریبا تکمیل شده و  تنها بخش مختصری باقیمانده است. اما  بیمارستان یک سری تجهیزات مثل سی‌تی اسکن و ام آرآی  نیاز دارد که با توجه به بازدید آقای منصوری معاون امور اجرایی رئیس جمهور،  قرار است  بودجه آن توسط دولت تامین شود که این امر را از دولت مطالبه می کنیم. اما باید خیرین سلامت را پای کار بیاوریم. 

امام جمعه فردیس در پاسخ به این سوال که  چه زمانی برای افتتاح رسمی بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی وعده شده‌است؟ گفت: با توجه  وضعیت بودجه نمی‌توان قولی برای زمان افتتاح رسمی بیمارستان فردیس داد. اما  بودجه دولتی پیگیری می‌شود. همچنین  مجمع خیرین سلامت فردیس را که در استان تشکیل شده باید در فردیس هم ایجاد کنیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین سلامت به تکمیل نهایی بیمارستان کمک کنیم.

وی کمبود نیروی متخصص را  بخش دیگری  از مشکلات بیمارستان عنوان کرد و بر لزوم همکاری همه جانبه مسؤولان مرتبط  و خیران سلامت  برای تکمیل و افتتاح رسمی بیمارستان تاکید کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1430480

مهمترین اخبار ایران و جهان: