نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 15:57

امام جمعه دزفول: دزفولی‌ها متعرضین به ناموس مردم را سرجایشان می‌نشانند

امام جمعه دزفول گفت: اگر کسی بخواهد در دزفول به زنی متعرض شود و چادر از سرش بردارد و اهانتی کند یا با آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد کند مردم قهرمان دزفول او را سرجایش خواهند نشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه خود اظهار کرد: برخی از بانوان حتی در عزاداری سیدالشهدا(ع) بدون حجاب آمدند که فیلم و عکس‌هایی از کشف حجاب در عزاداری‌ها پخش شد.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواهند بگذارند افراد محجبه با بدحجابان زیست مسالمت آمیز داشته باشند، گفت: زیست مسالمت آمیز چنین است که به زنان محجبه حمله شود و چادر از سر آنها برداشته شود؟

امام جمعه دزفول تصریح کرد: دهه اول محرم پشت سرگذاشته شد و از فردا نیروی انتظامی و امر به معروف موظفند با مظاهر فسق و برهنگی، کشف حجاب و تهاجم دشمن، محکم و قاطع برخورد کنند.

وی خاطرنشان کرد: دارند تلاش می‌کنند دزفول قهرمان را که خون مردمش سرتاسر استان را رنگین کرده‌ زیر سوال ببرند، در ویدئوهای عزاداری چنین نشان داده شده که مردم با بی‌حجابی مشکل ندارند و مشکل اصلی آنها اقتصاد است.

بهرام‌پور تصریح کرد: از شنبه اگر کسی بخواهد در دزفول به زنی متعرض شود و چادر از سرش بردارد و اهانتی کند یا با آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد کند مردم قهرمان دزفول او را سرجایش خواهند نشاند.

امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم افزایش گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر گفت: نیروی انتظامی و قوه قضائیه باید همراه شوند و در قالب صحیح و قانونی با مظاهر فسق برخورد کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425680

مهمترین اخبار ایران و جهان: