نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 08:10

مقصر اصلی ماجرای محرومیت مهدی جاوید باشگاه کراپ است

تبریز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون با بیان اینکه محرومیت چهار ماهه مهدی جاوید درست نیست، گفت: مقصر اصلی ماجرای جاوید باشگاه کراپ بوده چرا که بازیکن را تحریک کرده است.

یاسر نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت مهدی جاوید، افزود: جاوید یک بازیکن بنام و بزرگی است و خیلی از باشگاه‌های بزرگ دنیا به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با اشاره به محرومیت چهار ماهه جاوید، عنوان داشت: نمی دانم پایه و اساس این قضیه چه چیزی است ولی ما حتماً اعتراض خواهیم کرد چرا که نه تنها ما بلکه لیگ فوتسال کشور از این تصمیم کمیته انضباطی متضرر شده و از تماشای بازی زیبای جاوید محروم خواهیم شد و حتی تعداد گل‌های لیگ هم پایین خواهد آمد.

نجف زاده یادآور شد: خدا را شکر تیم فوتسال مس هم در بازی اول و هم در بازی سخت هفته دوم که در قزوین انجام گرفت موفق به کسب ۶ گل شدند و امروز نیز در مصاف با مقاومت البرز باز ۶ گل بدست آوردند که این موضوع کم کم به یک شاخص برای تیم مس سونگون تبدیل می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما بهتر نبود تیم کراپ هم در این تصمیم جریمه بشود؟ اظهار داشت: درست است به نظر بنده مقصر اصلی این اتفاق تیم کراپ بوده که با تحریک بازیکن مس سونگون و عقد قرارداد با بازیکنی که با تیم دیگر قرارداد دارد اخلاق ورزشی را رعایت نکرده و حتی برای حل این موضوع ما پیشنهاد تعویض ۲ بازیکن تیم کراپ را به جای جاوید دادیم که باشگاه کراپ با آن ۲ بازیکن نیز قرارداد بستند لذا ما نیز از یک هفته قبل یک شکوائیه علیه باشگاه کراپ تنظیم کردیم و معتقد هستیم مهدی جاوید باید بخشیده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1445036

مهمترین اخبار ایران و جهان: