نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 09:19

کدام پست‌های دولتی استان بوشهر خالی مانده‌؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تاکنون 10 فرماندار از مجموع 10 فرماندار و 21 معاون فرماندار از مجموع 23 معاون و 22 بخشدار از مجموع 27 بخشدار در استان بوشهر منصوب شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر صبح امروز در نشست با وزیر کشور در راستای تشریح وضعیت سیاسی، امنیتی و انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: برای آمادگی برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی استان بوشهر در جزیره خارگ، همایش آموزشی ویژه مسؤولان آموزش انتخابات استانداری‌ها و هیات‌های نظارت سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: با تشکیل به موقع ستاد انتخابات استان و به منظور تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اسفند ماه 1402 تعداد 5 جلسه ستاد انتخابات تاکنون تشکیل شده است. تعداد 10 نشست اختصاصی با معاونان فرمانداران و بخشداران حوزه‌های انتخابیه چهارگانه استان  تا اردیبهشت 1402 برگزار شده است.

اکبر پورات با اشاره به وضعیت انتصاب مدیران در فرمانداری و بخشداری‌های استان در دولت سیزدهم اعلام کرد: تاکنون 10 فرماندار از مجموع 10 فرماندار و 21 معاون فرماندار از مجموع 23 معاون و 22 بخشدار از مجموع 27 بخشدار در استان بوشهر منصوب شده‌اند.

این مقام مسؤول ادامه داد: چالش‌های موجود در ارتباط با موضوع زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رای در سراسر استان شناسایی شده و اقدامات لازم به منظور رفع مشکلات زیرساختی صورت گرفته است.

پورات بیان کرد: برگزاری نشست‌های صمیمانه و هم‌اندیشی با  تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان، دانشجویان، نخبگان، هایات مذهبی، جوانان، بانوان، نوجوانان، صنعتگران، ایثارگران و خبرنگاران در محل استانداری، فرمانداری و بخشداری‌ها از دیگر برنامه‌های مستمر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در استان بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1414736

مهمترین اخبار ایران و جهان: