نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 08:09

بازرسی از ۳۸ هزار و ۷۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در چهارمحال و بختیاری

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال ۳۸ هزار و ۷۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی مورد بازرسی قرار گرفت، گفت: ۳۹۲ نفر از متصدیان مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف طی بازدید‌های صورت گرفته به مراجع قضایی معرفی شدند.

بهمن بنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته در سه ماهه نخست امسال گفت: در سه ماهه نخست سال ۳۸ هزار و ۷۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در استان مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پرشکی شهرکرد با تاکید بر اینکه طبق بازدید‌های صورت گرفته موارد تخلف به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: تعداد ۳۹۲ نفر از متصدیان مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف طی بازدید‌های صورت گرفته به مراجع قضایی معرفی شدند.

بنایی در ادامه یادآور شد: هدف از نظارت بر اماکن و مراکز توزیع و تولید مواد غذایی و آب در استان پیشگیری از بیماری‌های است که از طریق آب و غذا قابل انتقال است.

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیل و ساعات غیراداری نیز ۲۰ اکیپ بازرسی در حال فعالیت هستند، گفت: تعداد ۲۲۹ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در گروه‌های ۲ نفره وظیفه بازرسی‌ها را بر عهده دارند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در دهه محرم ۲ هزار و ۸۷۱ مورد بازرسی از مساجد، تکایا و ایستگاه‌های صلواتی در استان توسط بازرسان صورت گرفته است.  

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1420836

مهمترین اخبار ایران و جهان: