نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 12:48

پیشنهاد اول منچستریونایتد برای جذب پاوار رد شد

اولین تلاش باشگاه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن مدافع فرانسوی بایرن مونیخ رد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد که در تلاش برای خلاص شدن از دست هری مگوایر است، در سوی دیگر به دنبال جذب جانشینی برای این مدافع انگلیسی بوده و به نظر می‌رسد اصلی‌ترین هدف آنها به این منظور هم بنجامین پاوار مدافع بایرن مونیخ باشد.

نشریه «بیلد» آلمان خبر داد؛ باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد اول منچستریونایتد برای جذب بنجامین پاوار را رد کرده است. مذاکرات بین طرفین ادامه خواهد داشت، چون این مدافع فرانسوی با منچستریونایتد به توافق شخصی رسیده و می‌خواهد به جمع شیاطین سرخ ملحق شود.  پاوار که یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد، انتظار می‌رود انتقالش به منچستریونایتد با رقمی در حدود 30 میلیون پوند نهایی شود.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» خبر داد؛ هری مگوایر که در آستانه پیوستن به وستهام است، همچنان در حال نهایی کردن فرایند جدایی‌اش از منچستریونایتد است. دو باشگاه منچستریونایتد و وستهام برای انتقال این مدافع انگلیسی به جمع چکش‌ها در ازای 30 میلیون پوند به توافق رسیده‌اند.

در این بین برخی منابع گزارش داده‌اند؛ تعلل مگوایر در توافق شخصی با وستهام ممکن است این معامله را در خطر لغو شدن قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1439836

مهمترین اخبار ایران و جهان: