نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 15:21

کنترل ترافیک در مرزهای شلمچه و چذابه ضروری است

استاندار خوزستان گفت: کنترل ترافیک در مرزهای شلمچه و چذابه به دلیل ازدحام خودروهای حامل زوار در شب ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان امروز در نشست ستاد اربعین استان که امروز با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در مرز شلمچه برگزار شد، بر شناسایی نقاط حادثه‌ خیز و گسیل تمامی امکانات برای پوشش این مناطق تاکید کرد.

وی اظهار کرد: نقاط حادثه ‌خیز بر روی نقشه مشخص شود، همچنین امکانات لازم، نیروهای امدادی و خدمات رسان در این مناطق مستقر شوند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه کنترل ترافیک در مرزهای شلمچه و چذابه به دلیل ازدحام خودروهای حامل زوار در شب ضروری است، عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود که نقشه‌ها و فیلم‌های سال گذشته مشاهده شود تا نیروها در آن فضای ذهنی قرار بگیرند و آمادگی لازم را برای کنترل شرایط داشته باشند.

وی به وضعیت پارکینگ ها در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم در راستای بهبود وضعیت نرم افزاری پارکینگ ها در حال انجام است.

حسینی‌محراب ادامه داد: برای تأمین آب و یخ در مسیر حرکت زائران اقدامات ویژه‌ای صورت گرفته است.

وی بر پایش تصویری مسیر حرکت زوار تاکید کرد و گفت: همدلی بیشتری میان رسانه‌های استان جهت پوشش فعالیت‌های اربعین صورت گیرد.

استاندار خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: جلسات رسمی با مسوولان عراقی تنها باید تحت پوشش قرارگاه مستقر در مرز انجام شود و دیگران این مورد را مدنظر قرار دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440136

مهمترین اخبار ایران و جهان: