نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 01:10

دولت اصلی ترین عامل برای تحقق شعار سال است

قزوین- رئیس اتاق بازرگانی قزوین با بیان اینکه دولت اصلی ترین عامل برای تحقق شعار سال است گفت: تحقق شعار سال نیازمند باور مدیران به این شعارهای اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عبدیان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین با بیان اینکه وضعیت بازرگانی در استان قزوین اصلاً مطلوب نیست اظهار کرد: از ۳۶۰۰ واحد تولیدی در استان قزوین تنها حدود ۴۰۰ کارت بازرگانی صادر شده است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از تولیدکنندگان در استان قزوین کارت بازرگانی خود را در پایتخت دریافت کرده‌اند افزود: برای افزایش این آمار باید مشوق‌های لازم را برای تولیدکنندگان و بازرگانان ایجاد کرد تا این افراد تمایل پیدا کنند کارت بازرگانی را از قزوین دریافت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین عنوان کرد: در صورت حضور این بازرگانان در استان قزوین بدون شک شاهد رونق تولید، اقتصاد و همچنین افزایش گردش مالی در ساختار اقتصادی و بانکی استان خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به الزامات تحقق شعار سال ادامه داد: گام ابتدایی برای تحقق شعار سال باید توسط دولت برداشته شود.

عبدیان با بیان اینکه شعارهای سال‌های اخیر که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده‌اند همه اقتصادی هستند، اضافه کرد: مدیران دولتی باید اهمیت این نامگذاری‌ها را درک کرده و خود را در برابر این شعار سال مسئول بدانند.

وی در پایان یادآور شد: بخش صنعت آمادگی لازم را برای همراهی با دولت در تحقق شعار سال دارد و هرجا که نیاز باشد آماده‌ایم تا همراهی لازم را داشته باشم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434936

مهمترین اخبار ایران و جهان: