نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 15:55

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در صدر مطالبات سفر دوم رئیس جمهور به گلستان

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه های سفر دوم رئیس جمهور به گلستان، گفت: مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان باید تکمیل‌کننده مصوبات دور اول باشد.

غلامرضا منتظری بعد از ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری فارس در گرگان، ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهارکرد: رسانه باید به فکر ذائقه‌های مختلف مخاطبان خود باشد و نگاه خود را از داخل کشور به بیرون کشور هم تسری دهد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود رابطان خبری خبرگزاری فارس در شهرستان‌های مختلف استان، افزود: این امر سبب می‌شود که شما به سرچشمه‌های بیشتری دسترسی یافته و مستقیم به خبر درست برسید.

وی بیان کرد: اگر خبرگزاری می‌خواهد مرجع باشد باید اعتمادآفرین و مستحکم بوده و از نظرسنجی مخاطبان برای بهبود فضا و رفع نقایص استفاده کند.

منتظری با بیان این که رسانه باید در دو حوزه «علم و معنویت» سیری ناپذیر باشد، ادامه داد: امسال برگزاری انتخابات را پیش رو داریم و باید خبرگزاری فارس شرایطی را فراهم کرده تا مردم مطالبات خود از نمایندگان را مطرح کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه‌های سفر دوم رئیس جمهور به گلستان هم گفت: مصوبات دور دوم سفر باید تکمیل کننده مصوبات دور اول باشد.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها آغاز فاز دوم پتروشیمی گلستان است که 17 سال از آن می‌گذرد.

منطقه آزاد اینچه برون در تحولات اقتصادی گلستان اثرگذار است

منتظری به منطقه آزاد تجاری اینچه برون هم اشاره کرد و گفت: این منطقه در تحولات اقتصادی استان اثرگذار خواهد بود و در سفر دوم رئیس جمهور به تأمین منابع مالی برای تکمیل زیرساخت‌ها توجه خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: گلستان با اقتصاد کشاورزی به توسعه نمی‌رسد بلکه باید فرصت سرمایه‌گذاری را در آن فراهم کرد.

وی همچنین به پروژه شیرین‌سازی آب دریا اشاره کرد و با توجه به کاهش بارش‌ها و خالی شدن سفره‌های زیرزمینی، آن را از مهم‌ترین پروژه‌ها در سفر دوم برشمرد.

سالن ورزشی 6 هزار نفری گرگان و فرهنگسرای گرگان هم از جمله پروژه‌های نیمه تمامی بود که منتظری به آن اشاره کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور به آن‌ها توجه خواهد شد.

پایان پیام/۸۳۰۲۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434180

مهمترین اخبار ایران و جهان: