نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 08:55

شهیدان فراجا در یاسوج جان خود را برای امنیت جامعه فدا کردند

رئیس مرکز فوریت های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور گفت: شهیدان فراجا در یاسوج در مقابله با قاچاقچیان جان خود را برای امنیت جامعه فدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در پی شهادت 2 تن از ماموران انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد صیدال فعال رئیس مرکز فوریت های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور طی پیامی آورده است: شهادت دو شهید والامقام جناب سروان مهدی امینی مهر و ستوان یکم سیروس درخشان فر"رضوان الله تعالی علیه"در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر  در شهرستان بویراحمد، موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

این شهدای بزرگوار که در راه امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کردند، بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

وقوع این حادثه غمبار را به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی استان،  خانواده‌های معظم این شهیدان والامقام و مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص مردم شریف شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون تبریک و تسلیت عرض نموده، ازخداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان اجری جمیل وصبری جزیل مسئلت دارم.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1394336

مهمترین اخبار ایران و جهان: