نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 16:49

نخبگان شاهد و ایثارگر در محورهای مختلف نسخه عملیاتی ارائه دهند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت:نخبگان شاهد و ایثارگر در محورهای مختلف برای تسریع در امر توسعه نسخه‌های عملیاتی و کارساز دارند و باید ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست با نخبگان ایثارگر خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: در محورهای مختلف برای تسریع در امر توسعه، نخبگان، نسخه‌های عملیاتی و کارساز دارند و باید ارائه دهند.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه روش‌های سنتی و روزمرگی را باید کنار گذاشت و کشور را با خلاقیت‌ها اداره کرد، افزود: یکی از این خلاقیت‌ها برگزاری استارت‌آپ ها است.

وی، تقویت پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان را موجب حل دغدغه‌های جامعه دانست.

حسین نژاد، نخبگان ایثارگر را آگاه به مسائل نظام عنوان کرد و اظهار داشت: اشتغال فرزندان شاهد را هم مورد پیگیری قرار داده‌ایم اما نباید به شغل دولتی اکتفا کرد بلکه از توانمندی‌های آنان در حوزه تولید و یا از نخبگان بهره‌مند شد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه ساختار کشور، بودجه و اعتبارات و نحوه جذب مشخص است، خاطرنشان کرد: با ایجاد خلاقیت در موضوعات مختلف می‌توان امر توسعه را تسریع بخشید.

وی گفت: نخبگان ایثارگر به عنوان وارثان دلسوز به نظام نسبت به تمام موضوعات، حساس باشند و درصدد ارائه راهکار باشند و البته که دستگاه‌های اجرایی نیز باید از نظرات آنها بهره مند شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1395536

مهمترین اخبار ایران و جهان: