نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 13:50

جبهه پایداری: جهانیان در آینده نزدیک زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را خواهند دید

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی شهادت شهیدان مدافع حرم میلاد حیدری و مقداد مهقانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در  در پی شهادت شهیدان مدافع حرم "میلاد حیدری" و "مقداد مهقانی" بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

خبر شهادت دو تن از مدافعان حرم آل الله شهیدان "میلاد حیدری" و "مقداد مهقانی" در حمله جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی موجب تألم و تأثر خاطر جامعه و مردم شهید پرور ایران اسلامی گردید.

این اقدام رژیم غاصب صهیونیستی در تجاوز به حریم کشور سوریه و به شهادت رساندن مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران خبر از آخرین نفس‌ها و دست و پا زدن‌های آنان بر روی این کره‌ی خاکی است و ان‌شاءالله جهانیان در آینده‌ای نزدیک  زوال و نابودی این رژیم خونخوار را به چشم خود خواهند دید.

شهادت رسم و مرام مدافعان و دلدادگان راه دفاع از حرم آل الله است و البته که این اقدام شنیع صهیونیست‌های جنایتکار از سوی جمهوری اسلامی ایران بدون پاسخ نخواهد ماند و متجاوزان به سزای اعمال خود خواهند رسید.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی شهادت فرزندان عزیز این سرزمین شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی را به امت شهید پرور ایران اسلامی، خانواده‌های مکرم این دو شهید و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان شفاعت همه ما توسط این دو شهید در صحرای محشر را مسئلت دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1125080

مهمترین اخبار ایران و جهان: