نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 11:29

اولین مرکز نوآوری کارگاهی کشور در همدان بهره‌برداری شد

اولین مرکز نوآوری کارگاهی کشور در همدان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بهره‌برداری شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فاز اول اولین مرکز نوآوری کارگاهی کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تکمیل و با حضور رئیس این ستاد و استاندار همدان بهره‌برداری شد.

نماینده موسسه دانش‌بنیان برکت در استان همدان در این باره گفت: عملیات اجرایی این طرح که پیش‌تر انبار شن و ماسه اداره راه و شهرسازی بود، از دو سال پیش آغاز شد.

ارسلان باسلی‌زاده افزود: این موسسه دانش‌بنیان که کار سرمایه‌گذاری خطرپذیر و حمایت از طرح‌های نوآوری و خلاق را عهده‌دار است با حمایت مالی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) این طرح را اجرایی کرد.

نماینده موسسه دانش‌بنیان برکت در استان همدان با بیان اینکه برای اجرای این طرح  ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است افزود: فضای اجرایی این طرح حدود ۲۲ هزار متر مربع است. 

وی گفت: عملیات اجرایی فاز دوم توسعه طرح مرکز نوآوری کارگاهی کندو در زمینی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع و پیش‌بینی ۸۰ میلیارد تومان امروز آغاز شد.

باسلی‌زاده با بیان اینکه این طرح شامل ۳۰ سوله کارگاهی هر یک به وسعت ۳۰۰ متر مربع به همراه فضای کامل اداری است اظهار کرد: این طرح طبق پیش‌‌بینی‌ها تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1185436

مهمترین اخبار ایران و جهان: