نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 12:57

عملیات تل آویو شکست سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

«عبداللطیف القانوع» ضمن استقبال از عملیات ضد صهیونیستی تل آویو که منجر به زخمی شدن دو نظامیان رژیم اشغالگر شد، این عملیات را مؤید شکست سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش حماس از تازه‌ترین عملیات مقاومتی در تل آویو که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، استقبال کرد.

بر اساس این گزارش، عبداللطیف القانوع ضمن تبریک عملیات تل آویو گفت این عملیات در چارچوب پاسخ مستمر به جنایت‌های رژیم اشغالگر و یورش قریب الوقوع صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی انجام شد.

القانوع تصریح کرد که علمیات تل آویو شکست سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد.

این اظهارات سخنگوی حماس در حالی است که امروز سه شنبه منابع عبری از وقوع عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک «ریشون لتسیون» تل آویو خبر دادند.

بر اساس گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، پلیس این رژیم اعلام کرد که دست کم دو نظامی این رژیم در عملیات حمله با سلاح سرد در «تقاطع تسریفین» در شهرک «ریشون لتسیون» نزدیک تل آویو زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

منابع عبری مدعی شدند که عامل این عملیات بازداشت شده است. فرمانده منطقه مرکزی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عامل عملیات تل آویو یک جوان ۲۰ ساله فلسطینی ساکن شهر الخلیل بوده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که محل عملیات، منطقه‌ای مملو از نظامیان این رژیم است و در آن چندین پایگاه نظامی نیز وجود دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1126880

مهمترین اخبار ایران و جهان: