نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 11:55

روز جهانی قدس میراث ماندگار و راهبردی امام خمینی(ره) است

دامغان- امام جمعه، نماینده مردم دامغان در مجلس و فرماندار این شهرستان در پیام مشترکی روز قدس را میراث ماندگار و راهبردی امام خمینی(ره) دانستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان امام جمعه دامغان، علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان در پیام مشترک روز قدس را گرامی داشتند.

متن پیام به این شرح است که

قال رسول الله (صلی الله علیه و آله): مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم‌. هر کس فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست. کافی، ج ۲، ص ۱۶۴.

روز جهانی قدس میراث ماندگار و راهبردی خمینی کبیر (ره) برای حل مسئله فلسطین بعد از چهار دهه به ثمر نشسته و دنیای اسلام شاهد اضمحلال رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل است؛

قدرت مقاومت مردم فلسطین و حمایت ملت‌های مسلمان و آزادی خواهان عالم در سایه تفکر محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار، دشمنان را وادار به عقب نشینی از فکر نیل تا فرات نمود تا جایی که سردمداران این رژیم غاصب هر شب خواب نابودی می‌بینند و روزهای خود را باهراس از انتقام سخت ملت مظلوم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت سپری می‌کنند.

تحولات منطقه و سرعت زوال رژیم غاصب صهیونیستی و اتحاد همه جانبه ملت‌های مسلمان اهمیت روز جهانی قدس امسال را دو چندان نموده است؛ مردم روزه دار، با بصیرت و انقلابی که همواره در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با گام‌های استوار خود شکوه این روز را رقم زده‌اند، امسال نیز در این روز بزرگ با حضور حماسی حمایت خود از مردم ستمدیده و رنج کشیده فلسطین را اعلام و خشم انقلابی خود از ظلم و جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی را به نمایش خواهند گذاشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147080

مهمترین اخبار ایران و جهان: