نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 11:02

حمایت از مظلوم، هویت اسلامی نظام است

همدان-نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان طی پیامی مشترک تاکید کردند: پیروی از افکار و اندیشه‌های امام‌ (ره) خط مسلم جمهوری اسلامی است و حمایت از مظلوم، هویت اسلامی این نظام بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت روز جهانی قدس طی پیامی مشترک اعلام کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، روز خروش ملت‌های مسلمان علیه رژیم غاصب صهیونیستی است که در لبیک به فرمان امام راحل عظیم‌الشان (ره) برپا شده است. با توجه به شرایط حساس کنونی که سرزمین‌های اشغالی دستخوش بحران‌های داخلی و اعتراضات گسترده است و از سویی مقاومت فلسطین با موشک‌باران شهرک‌های صهیونیستی هیمنه رژیم اشغالگر قدس را فرو ریخته است، باید ملت‌های مسلمان و آزاده جهان در لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی پرشورتر از سال‌های گذشته به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخیزند.

پیروی از افکار و اندیشه‌های حضرت امام‌خمینی (ره) خط مسلم جمهوری اسلامی است و حمایت از مظلوم، هویت اسلامی این نظام بزرگ است. اکنون فلسطین در ناحیه مظلوم قرار دارد و مسئله فلسطین، همان مسئله مظلومِ در رأس همه مناطق مسلمانان است.

در روز جهانی قدس امسال که مقارن است با ایام شهادت حامی مظلومان حضرت مولی‌الموحدین علی (علیه‌السلام)، ضمن قدردانی از مردم شریف ایران عزیز برای استقامت و پایمردی در برابر استکبار جهانی و حضور توأم با شعور در عرصه‌های مختلف پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل و منویات رهبری معظم انقلاب، این‌جانبان از مردم مؤمن، خداجو و روزه‌دار و اقشار مختلف استان همدان دعوت می‌نمائیم بر اساس تکلیف شرعی و دینی خود در حمایت از مظلومان فلسطین همچون گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت‌جویی از رژیم صهیونیستی با سر دادن فریاد رسای مرگ بر اسرائیل به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) لبیک گویند.

ملت غیور و پرافتخار ایران در تمام صحنه‌ها حضوری حماسه آفرین دارند، همچنان که در ۲۲ بهمن سال گذشته حضور حماسی مردم، مهر تأیید بر آرمان‌ها و راهی بود که در سال ۵۷ در میثاق با امام و ولایت آغاز کردند.

در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی‌های عزیز در ماه مبارک رمضان و لیالی پرعظمت قدر، یاد شهدای مقاومت را گرامی داشته و تجلی نهایی آرمان قدس شریف را از خداوند متعال مسئلت داریم.

حبیب‌الله شعبانی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان

علیرضا قاسمی‌فرزاد؛ استاندار همدان

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146936

مهمترین اخبار ایران و جهان: