نیوز سیتی!
05 فروردین 1402 - 10:59

ساعات کار دستگاه‌های دولتی استان سمنان تغییر نکرد

سمنان- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: ساعت کار دستگاه‌های دولتی استان بدون تغییر از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ در نظر گرفته شده است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ساعات کار دستگاه‌های دولتی همزمان با آغاز روزهای کاری سال ۱۴۰۲ و همچنین مقارن با ماه رمضان طبق دستورالعمل سازمان امور اداری و استخدامی به صورت شناور و به تائید استانداری سمنان رسیده است، تاکید داشت: تمامی ادارات و ارگان‌های دولتی از ۷:۳۰ باز خواهند بود.

وی با بیان اینکه پایان ساعات اداری نیز در دستگاه‌های اداری ۱۴:۳۰ خواهد بود، ابراز کرد: این بخش نامه علاوه بر دستگاه‌های اجرایی برای شهرداری‌های سراسر استان هم لازم‌الاجرا است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه فعالیت بانک‌ها نیز مانند سابق از ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ خواهد بود، بیان کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت رسانی و اورژانس و… بدون تغییر ادامه خدمت رسانی خواهند داد.

حمیدی با بیان اینکه مدارس با اندکی تفاوت بازگشایی خواهد شد به این نحو که مقطع متوسطه دوم ساعت ۷:۳۰ بازگشایی می‌شود و مقطع ابتدایی ساعت هشت صبح میزبان دانش آموزان خواهد بود، بیان کرد: این شرایط تا شب‌های احیا تداوم خواهد داشت و در نزدیکی آن شب‌ها، مجدداً ساعات کاری صبح بعد از شب‌های احیا اطلاع رسانی می‌شود.

وی همچنین به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم تغییر ساعت رسمی کشور در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و بیان داشت: تمام مدارس استان سمنان ۳۰ دقیقه قبل از ساعت مشخص شده بازگشایی کلاس‌ها باید حضور داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1108936

مهمترین اخبار ایران و جهان: