نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 12:06

انهدام باند قاچاق تریاک با تلاش پلیس/ انتقال محموله موادمخدر از شرق کشور به نتیجه نرسید

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند قاچاق تریاک با تلاش پلیس سمنان و کرمان خبر داد و گفت: انتقال محموله موادمخدر از شرق کشور به نتیجه نرسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به جزئیات یک عملیات مشترک پلیسی اشاره و اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان روی عناصر اصلی و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله از شرق کشور به یکی از شهرهای جنوبی به دست آمد.

وی با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی‌های همه‌جانبه مأموران پلیس گفت: قاچاقچیان قصد داشتند محموله مواد مخدر را از مسیر یکی از شهرهای استان کرمان به مقصد حمل کنند که هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان برای اجرای عملیات و دستگیری سوداگران مرگ انجام شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه قاچاقچیان با دو دستگاه خودروی سواری در محورهای مواصلاتی شهرستان قلعه‌گنج در تردد بودند، افزود: ضمن هدایت اطلاعاتی لحظه‌به‌لحظه مأموران عملیات ویژه استان سمنان، وسایل نقلیه شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: نیروهای پلیس پس از انجام تعقیب و مراقبت، در یک موقعیت مناسب و در عملیات ضربتی با استفاده از علائم هشداردهنده، هر دو خودروی موردنظر را متوقف کردند.

موقوفه‌ای از دستگیری اعضای پنج نفره این باند تبهکار خبر داد و گفت: مأموران در بازرسی از خودروها، ۹۸ کیلوگرم تریاک را که به‌طور ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تأکید کرد: یکی از شعارهای اصلی پلیس در سال جاری، برخورد قاطع و پشیمان‌کننده با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1107736

مهمترین اخبار ایران و جهان: