نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 13:55

ارتش جمهوری اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در دیدار با جمعی از فرماندهان پادگان حضرت علی‌اکبر(ع) پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در اراک، اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی مایه مباحات و افتخار ملت رشید ایران اسلامی است و فرماندهی معظم کل قوا نیز از عملکرد ارتش رضایت دارند.

وی افزود: در ابتدا جنگ تحمیلی بسیار تحت فشار بودیم و از کمترین امکانات از جمله سیم خاردار محروم بودیم اما امروز به فضل خداوند و تلاش جوانان در قله های صنعت نظامی قرار داریم و این باعث افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی حیات جدید خود را در دوران طلایی دفاع مقدس تحت رهبری ولایت فقیه آغاز کرد و موفقیت‌های چشمگیری نیز داشته است.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده است.

وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای آبی، خاکی و هوایی ایران اسلامی ۴۸ هزار شهید والامقام همچون شهیدان سرلشگر فکوری، سرلشگر نامجو و سرلشگر فلاحی را تقدیم اسلام کرده و به این مهم افتخار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1155680

مهمترین اخبار ایران و جهان: