نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 15:22

حاجی‌دلیگانی: نشست نظارتی مجلس با وزیر نفت برای بررسی نحوه محاسبه قبوض گاز برگزار می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس از نشسته نظارتی مجلس با وزیر نفت در هفته آینده (سه‌شنبه 22 فروردین) برای بررسی نحوه محاسبه قبوض گاز و مشکلاتی که در این زمینه برای مردم پیش آمده خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: هفته آینده در روز سه‌شنبه بیست و دوم فروردین ماه مجلس نشستی را با وزیر نفت برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در این نشست در قالب ماده ۱۰۷ آیین نامه داخلی مجلس و در راستای انجام وظایف نظارت مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی نحوه محاسبه قبوض گاز مصرفی مردم و مشکلاتی که در این زمینه برای اقشار مختلف جامعه پیش آمده برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که به دلیل مشکلاتی که در محاسبه قبوض گاز مصرفی مردم وجود داشته، باعث ایجاد اجحاف در این زمینه شده است.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در این حوزه برای مردم پیش آمده این است که افزایش پلکانی هزینه گاز مصرفی مردم چگونه محاسبه می‌شود که در هر پله مصرفی ۲۵ مترمکعب کاهش یافته این مسئله باعث می‌شود که محاسبه گاز مصرفی مردم خیلی زود وارد پلکان بعدی و محاسبه تصاعدی گاز مصرفی مردم شود و این مسئله باعث شده هزینه گاز مصرفی مردم چندین برابر افزایش یافته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1129636

مهمترین اخبار ایران و جهان: