نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 19:06

مردم سرافراز تربت حیدریه در روز قدس سنگ تمام خواهند گذاشت

تربت حیدریه ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: مردم فهیم و سرافراز تربت حیدریه در حمایت از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال در روز قدس سنگ تمام خواهند گذاشت.

حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز قدس روز مظلومیت ملت مسلمان فلسطین به فرموده امام خمینی (ره) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه بیان کرد: روز قدس، روز امید، اتحاد مسلمانان جهان، مقاومت و دفاع حقوق مردم فلسطین است.

وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران و مردم فهیم و سرافراز شهرستان تربت حیدریه به نشانه سرکوبی ستم و در حمایت از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی مسئولان امسال در روز قدس سنگ تمام خواهند گذاشت و برائت خود را از ملت فلسطین اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام فاطمیان از مردم فهیم و مؤمن این شهرستان دعوت کرد همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور گسترده در این راهپیمایی، بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: راهپیمایی روز قدس در شهرستان تربت حیدریه از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا به سمت میدان مسجد جامع آغاز و بعد از نیم ساعت برنامه با سخنرانی امیر آذریان پایان خواهد یافت و با قرائت قطعنامه، خشم انزجار از توطئه‌های سران استکبار اعلام و سپس مردم شریف شهرستان در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146036

مهمترین اخبار ایران و جهان: