نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 13:13

اقدامات‌ جهاد کشاورزی گچساران در راستای تنظیم بازار/ توزیع ۹۴ تن مرغ منجمد در شهرستان

سرپرست جهاد کشاورزی گچساران تصریح کرد: از اسفند ماه گذشته تا کنون ۲۸۲ کالاهای اساسی و میوه با قیمت دولتی درنقاط مختلف شهرستان توزیع شده است.

علی دستلاف در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و کمک به خرید شهروندان توزیع برخی از اقلام دولتی در گچساران انجام می شود.

 وی بیان کرد: از اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا کنون برنج، گوشت قرمز منجمد، میوه و مرغ منجمد در سطح شهرستان و روستاهای تابع و کم برخوردار در حال توزیع شدن است.

سرپرست جهاد کشاورزی گچساران تصریح کرد: در مدت زمان عنوان شده تا کنون ۲۸۳ تن کالاهای اساسی و میوه با قیمت دولتی درنقاط مختلف شهرستان توزیع شده است.

دستلاف عنوان کرد: از اسفند سال گذشته تا کنون ۱۴۶تن برنج ، ۹۴ تن مرغ منجمد، ۲۲ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۱ تن میوه در شهرستان عرضه شده است.

وی گفت: با تلاش های مستمر و کار جهادی توزبع این اقلام با قیمت مصوب دولتی زیر نظر کارشناسان تنظیم بازار مدیریت جهادکشاورزی گچساران و با همکاری بازرسان بسیج اصناف و نظارت آنها توزبع شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی گچساران خاطرنشان کرد: با وجود ماه رمضان و پخت نذری توسط مردم در این ماه و همچنین جهت رفاه حال روزه داران بیشترین توزیع برنج و مرغ منجمد به قیمت دولتی از تاریخ ۲۱ فرودین امسال الی ۲۴ همین ماه صورت گرفته است.

دستلاف بیان کرد:روند تهیه و توزیع این اقلام بنا به ضرورت در ایام باقیمانده ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جا دارد از زحمات و همکاری بسیج اصناف این شهرستان درامرنظارت بربازار تشکر و قدردانی کردند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1145336

مهمترین اخبار ایران و جهان: