نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 00:21

کمبود فضاها و اماکن فرهنگی و هنری در فردیس

فردیس- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس گفت: موضوعی که امروز اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان با آن مواجه بوده و مانع فعالیت آنها می‌شود، کمبود فضاها و اماکن فرهنگی و هنری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شاهوردی عصر دوشنبه در دیدار با رئیس شورای شهر فردیس اظهار داشت: مهمترین شاخصه‌ی شهر فردیس امروز وجود مفاخر فرهنگی و هنرمندان برجسته و صاحب اندیشه در همه رشته‌های هنری است.

وی بیان کرد: این امر باعث شده این شهرستان همواره در سطح استان و کشور جایگاه ویژه ای داشته باشد..

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های فرهنگی و هنری شهرستان گفت: موضوعی که امروز اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان با آن مواجه بوده و مانع فعالیت آنها می‌شود، کمبود فضاها و اماکن فرهنگی و هنری است تا هنرمندان این شهرستان بتوانند بدون دغدغه به فعالیت و ارائه آثار هنری خود بپردازند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با اشاره به نقش شهرداری و شورای شهر در این زمینه خواستار توجه بیشتر شورای شهر به این موضوع شد.

شاهوردی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان، از لزوم تعامل وتقویت هر چه بهتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه شهرداری و شورای شهر شد.

در این دیدار محسن امانی رئیس شورای اسلامی شهر فردیس، ضمن ابراز خرسندی و استقبال شورا از برگزاری برنامه‌های فرهنگی وهنری، به جایگاه مهم و تأثیر فرهنگ در جامعه و لزوم توجه به مقوله‌های فرهنگی به عنوان ابزاری جهت ارتقای فرهنگ شهروندی اشاره کرد و از آمادگی شورای شهر جهت تعامل هر چه بهتر با اصحاب فرهنگ و هنر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خبر داد
این دیدار با حضور مسئول حراست و روابط عمومی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان فردیس برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156336

مهمترین اخبار ایران و جهان: