نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 22:18

اختصاص ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای مسکن مهر شیروان

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده مختص شهرستان شیروان در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی در جلسه بررسی مشکلات نهضت ملی مسکن اظهارکرد: به جهت فراهم کردن شرایط بهتر برای ساکنین کوی وحدت شیروان و برطرف کردن مشکلات این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای این شهرستان در نظر گرفته شده است. 

وی گفت: در همین راستا در چند ماه گذشته پیمانکار تکمیل و آماده سازی اراضی مسکن مهر و نهضت ملی مسکن کوی وحدت شیروان با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال مشخص شده است و هم اکنون مشغول فعالیت است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی افزود: در صدد احداث کلانتری، مدرسه ۶ کلاسه، احداث فضای سبز، سر و سامان دادن بلوار ورودی کوی وحدت و همچنین احداث یک باب مجموعه فرهنگی در این منطقه هستیم تا مردم ساکن در این شهرک بتوانند با خیال آسوده به زندگی خود ادامه دهند.

قاسمی در پایان به احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شیروان اشاره کرد و گفت: تامین زمین جهت احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن تا ۲ هفته آینده تکلیف انتقال سند اراضی موافقت شده با مردم انجام خواهد شد و بعد از این مرحله واگذاری زمین برای شروع ساختمانها انجام خواهد شد.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1156280

مهمترین اخبار ایران و جهان: