نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 01:28

تولید فیلم کوتاه در استان‌ها افزایش می‌یابد

بوشهر- مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال تولید فیلم کوتاه در استان‌ها افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی آذرپندار جمعه‌شب در آئین پایانی شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینما جوان خلیج فارس - بوشهر اظهار داشت: شاهد عملکرد بسیار خوبی در برگزاری این جشنواره به میزبانی بوشهر بودیم.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره بیان کرد: امسال شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بوشهر به بهترین شکل عملیاتی شد.

آذرپندار با بیان اینکه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان هیچگاه تعطیل نشد گفت: در شرایط کرونایی و محدودیت‌های مالی برگزاری این جشنواره‌ها قدری با مشکل مواجه شد ولی در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به برگزاری این جشنواره‌ها و حمایت از هنرمندان انجمن سینمای جوان شد.

وی ادامه داد: تولید فیلم کوتاه در شهرستان‌ها افزایش یافته و با تفاهم‌نامه‌های منعقد شده امسال تولید فیلم کوتاه در استان‌ها افزایش می‌یابد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با اشاره به سیاست و برنامه‌ریزی صورت گرفته اظهار داشت: با توجه به اینکه فراگیرترین مدرسه سینمای کشور است سیاست آن بر این است که تولیدات آن متمرکز بر استان‌ها کند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد تولیدات این انجمن در سال گذشته با حمایت معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها انجام شد گفت: این وعده که از قبل داده شد اکنون محقق شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174736

مهمترین اخبار ایران و جهان: