نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 21:51

۴ واحد تولیدی در رزن افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

همدان- فرماندار رزن گفت: در آینده نزدیک استاندار همدان برای افتتاح و کلنگ زنی چهار واحد تولیدی صنعتی و بازدید از دو واحد صنعتی از جمله سیمان اکباتان در شهرستان رزن حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر غفاری‌آثار عصر پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در بازدید از کارخانه صنعتی سیمان اکباتان شهرستان رزن، اظهار کرد: در هشت سال گذشته تنها دو واحد صنعتی در شهرستان در شهرک صنعتی دارای فعالیت بودند که با روند خوب سرمایه گذاری‌های انجام شده طی یک‌سال گذشته ۱۷ واحد صنعتی در شهرستان در حال اجراست که پنج واحد آن در دهه فجر سال گذشته افتتاح شد.

وی افزود: رزن از جمله شهرستان‌هایی است که اقدامات خوبی در آن انجام شده و خوشبختانه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد ضمن اینکه حمایت لازم را از سرمایه گذاران داریم و اجازه نمی‌دهیم هیچیک از واحدهای تولیدی ما با مشکل مواجه شوند.

فرماندار رزن با اشاره به اینکه به دنبال طرح توسعه برای واحدهای صنعتی و گلخانه‌ای شهرستان هستیم، اظهار کرد: در مجموعه روستای گاوسوار به روستای خورونده شرایطی در حال اتفاق بوده که این شرایط این مجموعه را در حال تبدیل کردن به یک قطب گلخانه‌ای خوب و قطب صنعتی می‌کند.

غفاری آثار با بیان اینکه از دو سال پیش این مجموعه دارای مشکل گاز است، افزود: یک‌بخش دمق، قایش، سلطان آباد و خنجرآباد به واحد صنعتی به ویژه گلخانه‌ای در حال تبدیل بوده و در سمت دیگر یک بخش مجموعه نوار و ینگه قلعه‌ای دارای مشکل گاز بوده که از مدیرعامل شرکت گاز درخواست کردیم که این خطوط گاز توسعه یابد.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌گذاریم به هیچ علت واحدهای تولیدی ما با مشکل مواجه شوند، خاطرنشان کرد: حل مشکلات نیازمند پیگیری بوده و پیگیری معجزه خواهد کرد و نمی‌تواند و نمی‌شود معنا ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188880

مهمترین اخبار ایران و جهان: