نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 10:00

هنرمندان جهادی به مناطق محروم کرمانشاه می‌روند

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته هنر و انقلاب، هنرمندان به صورت جهادی در سطح مناطق کم برخوردار حضور پیدا می کنند و برای مرد به خصوص قشر جوان اجرا برنامه خواهند داشت.

افشین آزادی، رییس حوزه هنری استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص برنامه‌های اجرایی هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۲۰ تا ۲۷ فروردین‌ماه هر سال مصادف با ایام شهادت شهید مرتضی آوینی به‌عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: در این هفته علاوه بر اجرای برنامه‌های هنری،از هنرمندان انقلاب نیز تجلیل می‌شود. امسال چون این هفته با ایام قدر مصادف شده در هفته گذشته به رسم هر ساله شعرا کرمانشاهی در دفتر نماینده ولی‌فقیه برنامه عصر شعری برگزار شد و با آیت‌الله علما گفت‌وگو صمیمی داشتند.

برگزاری چند برنامه عصر شعر در نقاط مختلف از جمله کتاب شهر کرمانشاه، برگزاری مسابقه داستان‌نویسی برای دانش‌آموزان با حضور نویسندگان ادبیات پایداری، دیدار با استاندار و امام جمعه کرمانشاه همچنین خانواده شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی در طول هفته هنر انقلاب در استان است که رییس حوزه هنری استان کرمانشاه به آن اشاره کرد.

وی اضافه کرد: برنامه اعتکاف دانش‌آموزی در ایام ماه مبارک رمضان را داریم که گروه‌های نمایشی از شهرستان کنگاور در این مراسم به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی از تهیه پوسترها از هنرمندان کرمانشاهی خبر داد و افزود: هنرمندان به صورت جهادی در سطح مناطق کم‌برخوردار حضور پیدا می‌کنند و برای مردم به خصوص قشر جوان اجرا برنامه خواهند داشت. 

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1137080

مهمترین اخبار ایران و جهان: