نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 15:00

مقاومت فلسطین: عملیات قدس، پاسخ طبیعی به جنایات اشغالگران است

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن حمایت و استقبال از عملیات امروز در قدس اشغالی، آن را پاسخ طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر دانستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطین از عملیات قهرمانانه امروز (سه‌شنبه، 18 آوریل) در محله «الشیخ جراح» در قدس اشغالی که به زخمی شدن دو شهرک‌نشین صهیونیست منجر شد، استقبال کردند.

به اعلام وبگاه خبری فلسطینی «شهاب»، گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند این عملیات، پاسخ طبیعی جنایات مستمر اشغالگران به ویژه در قدس و مسجدالاقصی است.

این گروه‌ها طی بیانیه‌ای تاکید کردند: تا زمانی که اشغالگران در سرزمین فلسطین هستند، چنین عملیات‌هایی ادامه می‌یابد. 

«محمد حماده» سخنگوی حماس در شهر قدس نیز تصریح کرد: دستان مقاومت را برای مقابله با اشغالگران اسرائیلی و وارد کردن ضربه به آن‌ها می‌بوسیم.

وی ساکنان قدس را به حمایت از مجری عملیات فراخواند تا اشغالگران صهیونیست موفق به شناسایی و بازداشت او نشوند.

حماده همچنین درباره ادامه تجاوزات و جنایات اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین به ویژه ساکنان قدس به شدت هشدار داد.

«طارق عزالدین» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی در فلسطین نیز این عملیات را پاسخ طبیعی به جنایات اشغالگران و ادامه مقاومت مردم فلسطین در قبال آن‌ها دانست. 

جنبش فتح الانتفاضه نیز، اعلام کرد که تداوم چنین عملیات‌هایی در بیت المقدس و کرانه باختری نشان دهنده توانایی مقاومت در تثبیت شدن در قلب جوانان انقلابی فلسطینی است که دیگر اطمینان دارند باید با اشغالگری مقابله کنند.

این جنبش تاکید کرد که عملیات‌ها با چاقو، در بیت المقدس ضربه جدیدی به سیستم امنیتی و نظامی رژیم اشغالگر است که تمام دستگاه ها و نیروهای خود را در کرانه باختری و بیت المقدس بسیج کرده تا از عملیات و حملات فلسطینیان علیه سربازان و شهرک نشینان خود جلوگیری کند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرد که عملیات امروز در قدس، ضربه‌ی جدیدی علیه سیستم امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی و سران آن به شمار می‌آید و تأیید می‌کند که پاسخ مردم ما به جنایات آن در قدس هنوز تمام نشده و تا نابودی آن و باز‌پس‌گیری حقوق غصب شده ادامه خواهد داشت.

در عملیات تیراندازی امروز در محله الشیخ جراح دو صهیونیست زخمی شدند و مجری عملیات هم موفق به فرار از محل عملیات شد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157880

مهمترین اخبار ایران و جهان: