نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 19:30

۳۶ واحد مسکن محرومان در اردبیل افتتاح شد

اردبیل- همزمان با دهه حساب ۱۰۰ امام و تشکیل بنیاد مسکن، ۳۶ واحد مسکن محرومان در استان اردبیل افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که عصر سه‌شنبه در اردبیل برگزار شد، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: اصلی‌ترین مأموریت بنیاد مسکن در ۴۴ سال اخیر ساخت خانه برای محرومان و اقشار نیازمند بوده که به هیچ وجه از این مسیر منحرف نشده است.

محمدرضا سهرابی تصریح کرد: بنیاد مسکن در همه شهرها ساخت خانه برای محرومان را با همراهی خیرین انجام داده و در قالب طرح نهضت ملی مسکن نیز سعی می‌کند در قالب تفاهمنامه امضا شده با بهزیستی، کمیته امداد و نهادهای انقلابی ساخت و تحویل واحدهای مسکونی را برای محرومان انجام دهد.

وی گفت: در ۲۴ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان اردبیل ۸۴۶ نفر متقاضی مسکن شدند و تمام تلاش بنیاد مسکن بر این است تا واحدهای مسکونی مناسب و با کیفیتی را احداث و تحویل متقاضیان دهد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: با همکاری راه و شهرسازی و نهادهای متولی تولید مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در شهرها و هم روستاها ساخت واحدهای مسکونی را در اولویت قرار داده تا زمینه بهره‌مندی خانواده‌های مختلف روستایی و شهری از مزایای این طرح فراهم آید.

سهرابی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در مجموع در مناطق شهری و روستایی ساخت ۳۶۸ هزار واحد در کشور آغاز شده و تاکنون ۱۱۰ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و ۲۵۶ هزار واحد نیز در حال اجرا است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: بنیاد مسکن از ظرفیت مناسب برای ساخت واحدها و تحویل آن با کیفیت مطلوب برخوردار است و امیدواریم با همراهی نهادهای مختلف و آورده متقاضیان در سریع‌ترین زمان بتوانیم واحدهای احداثی را تحویل ثبت‌نام‌کنندگان دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158236

مهمترین اخبار ایران و جهان: