نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 17:23

ابتکار امام خمینی (ره)در ۲۹فروردین روح تازه ای در کالبد ارتش دمید

اراک- جانشین ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی گفت: ابتکار امام خمینی (ره) در ۲۹ فروردین روح تازه ای در کالبد ارتش دمید.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجتبی شمس ظهر سه شنبه با اشاره به ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری روز ارتش اظهار داشت: توجهات و ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری روز ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش روح تازه ای به کالبد ارتش داد و موجب زنده شدن ارتش شد.

جانشین ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی با اشاره به درخشش‌های ارتش در صحنه‌های مختلف خصوصاً دفاع مقدس گفت: نگاه راهبردی امام خمینی (ره) به ارتش جمهوری اسلامی ایران، موجب شد ارتش امروز جایگاه ویژه و مهمی را در کشور، منطقه و جهان به دست آورد و ارتش امروز مکتبی، توانمند و متکی به دانش روز دنیا است.

وی با اشاره به مجاهدت‌های شهدای ارتش و در رأس آنها شهیدان صیاد شیرازی و سپهبد قرنی بیان کرد: شهید صیاد شیرازی مظهر وحدت است و هرکجا نام زیبای شهید صیاد وجود دارد وحدت در آنجا می‌درخشد.

جانشین ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی خاطر نشان کرد: وحدت بین مردم، وحدت بین نیروهای مسلح، وحدت بین شیعه و سنی و وحدت بین مسئولین از ویژگی بارز شهید صیاد شیرازی است و این شهید بزرگوار همواره به عنوان الگویی کامل برای ارتشیان و سایر نیروهای مسلح می‌درخشد.

ابتکار امام خمینی (ره)در ۲۹فروردین روح تازه ای در کالبد ارتش دمید

در حاشیه این مراسم از اسلحه کمری شهید صیاد شیرازی که به یکی از رزمندگان اراکی هدیه داده شده بود رونمایی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158036

مهمترین اخبار ایران و جهان: