نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 18:16

سپاه پاسداران بازوی ولایت است

همدان- فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: سپاه پاسداران یکی از بزرگترین نهادهایی است که امروز به عنوان بازوی ولایت در جهان نقش آفرینی می‌کند.

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک عید سعید فطر و تقارن آن با سالروز تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: نهاد سپاه یکی از نهادهای مؤثری بود که توسط امام راحل بنا گذاشته شد و نشان می‌دهد که امام خمینی (ره) چقدر نگاه عمیقی به انقلاب اسلامی داشتند و برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی باید نهادی را از مردم تشکیل می‌دادند که بتواند از بستر مردمی برای انقلاب اسلامی استفاده کند.

وی افزود: وقتی سپاه پاسداران تأسیس شد در کنار این نهاد مقدس نیروی مردمی بسیج نیز شکل گرفت و توانستیم با استفاده از ظرفیت مردمی در راستای تقویت، یک نیروی انقلابی و یک نیروی جهادی برای حفظ انقلاب اسلامی در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه طی ۴۴ سال گذشته این نهاد ارزشمند برکات و دستاوردهای بزرگی برای انقلاب اسلامی داشته و در راستای تقویت و اهداف انقلاب و نظام قدم‌های بزرگی را برداشته است، تصریح کرد: سپاه پاسداران در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و به ویژه در حوزه نظامی بنیان دفاعی جمهوری اسلامی را اساساً بر پایه دفاعی طراحی کرد که امروز می‌تواند در صحنه‌های بین المللی اثرگذار باشد.

سردار مجیدی با بیان اینکه این نهاد از همین فرزندان انقلاب اسلامی تأسیس شده و خداوند کمک کرده در زیر سایه ولایت و رهبری اثرات خوبی را داشته باشد خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران یکی از بزرگترین نهادهایی است که امروز به عنوان بازوی ولایت در جهان نقش آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این موفقیت‌های سپاه باعث بیشتر شدن کینه و بغض دشمنان نسبت به انقلاب و این نهاد مقدس شده، تصریح کرد: این فرموده شهید بهشتی که «به آمریکا بگویید عصبانی باش و از عصبانیت خود بمیر» امروز بیشتر تداعی می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان خاطرنشان کرد: امروز سپاه برای اسلام مایه افتخار است و امیدواریم در مسیر ولایت قدم‌های مثبتی را برداریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1164536

مهمترین اخبار ایران و جهان: