نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 16:59

باید با زمین‌خواری در مناطق روستایی با قاطعیت برخورد شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: سلامت در مجموعه بنیاد مسکن به ویژه در مباحث الحاق زمین به بافت روستاهای با زمین از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با زمین‌خواری در مناطق روستایی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اظهار داشت: در زمینه مباحث الحاقی به بافت روستاها و تعریف طرح هادی در روستاهای خالی از سکنه، نگرانی‌هایی وجود داشته و گزارش‌های خوبی به ویژه در مناطقی که ظرفیت‌های گردشگری داشتند، نمی‌رسید که باید در این حوزه کار ویژه ای انجام داد.

اعلایی با بیان اینکه باید با سو جریان‌های احتمالی زمین خواری در مناطق روستایی با قاطعیت برخورد شود، گفت: برنامه دولت سیزدهم در کنار تند شدن آهنگ تعالی و پیشرفت، سلامت و صیانت از منافع مردم و بیت المال است و در این زمینه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید در حوزه‌های مأموریتی خود بیشتر تمرکز کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در تمامی مناطق جغرافیایی استان قزوین مزیت‌های متعددی وجود دارد که همین موضوع می‌تواند افراد را در معرض طمع و زمینه ساز سو جریانات قرار بدهد که موضوع بسیار مهمی است و شائبه‌ای که در ذهن مردم و مجموعه‌های نظارتی در خصوص مسائل زمین در بعضی روستاها ایجاد شده، باید برطرف شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1160036

مهمترین اخبار ایران و جهان: