نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 16:02

ارائه ۲۰۰۰ مورد خدمات دندان‌پزشکی به مردم منطقه محروم «بزنوید»

الیگودرز- رئیس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز از ارائه دو هزار مورد خدمات دندان‌پزشکی به مردم منطقه محروم «بزنوید» این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه طولابی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با هدف محرومیت زدایی و ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم منطقه «بزنوید» پس از استقرار و نصب تجهیزات گروه جهادی دندانپزشکی «رهروان مهدوی» در مرکز بخش «ذلقی»، ۲۷ دندانپزشک و ۱۰ نفر دستیار و عوامل اجرایی پای کار آمدند.

وی افزود: ظرف مدت چهار روز، از تاریخ ۳۱ فروردین لغایت چهار اردیبهشت ۱۴۰۲، بیش از دو هزار مورد خدمات دندان پزشکی به محرومین منطقه ارائه شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز، گفت: این خدمات شامل معاینه دهان و دندان و فک، جرم گیری و بروساژ، جراحی دندان، جراحی مینور دهان و دندان، ترمیم و درمان ریشه، جراحی دندان شیری، ترمیم دندان شیری، پالپوتومی و پالپکتومی، روکش استنلس استیل، رادیوگرافی دندان و توزیع داروی رایگان، بود که انجام شد.

طولابی، عنوان کرد: یکی از نیازهای اساسی خانواده‌ها، نیازهای پزشکی و سلامت است و گروه‌های جهادی اثبات کردند که با تمام توان به منویات رهبری لبیک می‌گویند و برای خدمت به قشر محروم در این زمینه پای کار هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178336

مهمترین اخبار ایران و جهان: