نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 17:54

ترافیک در محورهای گیلان سنگین اما روان است

رشت- رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت- قزوین و آستارا- اردبیل خبر داد و گفت: ترافیک در محورهای گیلان سنگین اما روان است.

سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت- قزوین و آستارا- اردبیل اعمال می‌شود.

وی افزود: با توجه به تقارن تعطیلات اربعین حسینی (ع) و تعطیلات آخر هفته برای افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت عبور و مرور تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ماه و از ساعت صبح ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۷ شهریور ماه در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ جاور صفاری با تاکید بر همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در صدور نکردن بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده ادامه داد: هماهنگی بین دستگاهی در تسهیل عبور مرور به ویژه در محور رشت - لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار دارد

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در جاده‌های استان سنگین، اما روان است، اضافه کرد: رانندگان با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت مطمئنه و رعایت حد فاصله از هرگونه حرکات پرخطر در زمان رانندگی خودداری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486937

مهمترین اخبار ایران و جهان: