نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 10:51

برد‌های متوالی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته چهارم لیگ برتر مقابل کراپ الوند به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال روز سه‌شنبه با ۷ دیدار پیگیری شد که تیم گیتی‌پسند اصفهان مهمان کراپ الوند بود.

شاگردان محمد کشاورز در این بازی سخت توانستند با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند؛ مسعود یوسف و محمد درخشانی گل‌های گیتی‌پسند را در این دیدار به ثمر رساندند.

نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال چهارمین پیروزی متوالی خود را کسب کرد و با ۱۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کم‌تر نسبت به مس سونگون در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص این دیدار اظهار داشت: ضمن خسته نباشید به بازیکنان هر دو تیم، همانطور که از ابتدای هفته گذشته در صحبت‌‌هایم گفته بودم، ما هیچ توجهی به جایگاه جدولی کراپ نداشتیم و از قبل پیش‌بینی یک بازی سخت مقابل این تیم را کرده بودیم. 

وی ادامه داد: مجموعه باشگاه کراپ‌ حرفه‌ای بوده و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد، ما می‌دانیم که جایگاه واقعی کراپ‌ در جدول این نیست و با آمدن علی افضل شرایط بهتری در جدول پیدا خواهند کرد.

کشاورز تصریح کرد: از همان ابتدای بازی به دنبال یک بازی هجومی بودیم و دو تیم بازی زیبایی ارائه کردند، هر دو تیم موقعیت‌‌های خوبی داشتند، اما با احترامی که برای تیم کراپ قائل هستم باید بگویم که ما مستحق این پیروزی بودیم و خوشحالم که با تلاش بازیکنانم به نتیجه دلخواه‌مان که کسب ۳ امتیاز بازی بود رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه از مجموعه باشگاه که شرایط خوبی مهیا کردند تشکر می‌کنم، گفت: ما به تلاش خود ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم، هنوز در ابتدای لیگ قرار داریم و چیزی مشخص نیست و به همین دلیل ما توجهی به جدول نداریم، بازی به بازی پیش‌ می‌رویم‌ و به فکر افزایش کیفیت فنی تیم‌ خود هستیم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463581

مهمترین اخبار ایران و جهان: