نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 15:48

واحد صنعتی ورشکسته دیروز؛ صادرکننده موفق امروز

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: واحد صنعتی ورشکسته‌ای که خط تولید آن یک دهه بود که متوقف شده بود پس از احیا، امسال در قالب یک صادرکننده موفق در صحنه صادرات حاضر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: واحد صنعتی ورشکسته آرین تبریز پس از ۱۰ سال وقفه در تولید با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی و اداره کل صمت استان احیا شد.

وی تاکید کرد: این واحد صنعتی امسال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توانست به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد و پررونق‌تر از سال گذشته محصولات تولیدی مانند محصول رب را به کشورهای خارجی صادر کند.

عظمائی با اشاره به صادرات سه هزار تنی محصولات تولیدی این واحد صنعتی در ۶ ماه نخست امسال گفت: محصولات تولیدی این واحد صنعتی امسال به کشورهای ایتالیا، صربستان، بلغارستان، ارمنستان و روسیه صادر شده که در آینده نزدیک نیز محصولات جدید به کشورهای آلمان و انگلستان صادر می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: در حال حاضر ۶۰ نفر در این واحد صنعتی مشغول به کار هستند و با مذاکراتی که با کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام شده محصولات جدید به مرور به کشورهای متقاضی ارسال می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532881

مهمترین اخبار ایران و جهان: