نیوز سیتی!
03 شهریور 1402 - 09:55

۷۱ پروژه و طرح اقتصادی در بیله سوار افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

بیله سوار - فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: همزمان با هفته دولت ۷۱ پروژه و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

صاحبعلی اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمتگزاری مخلصانه و بی منت به جامعه هستند که با الگوگیری از آموزه‌های بزرگان دینی، به دنبال زنده نگه‌داشتن حکومت امیر المومنین امام علی (ع) و با بهره‌گیری از فرمایشات امام راحل بودند.

وی گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که شرافتمندانه و صادقانه در جهت تحقق اهداف نظام به ملت خدمت می‌کردند.

فرماندار شهرستان بیله سوار عنوان کرد: به مناسبت هفته دولت ۷۱ پروژه و طرح‌های اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

اصغری ادامه داد: ۵۸ پروژه با اعتبار ۱۶۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان افتتاح و بهره برداری و ۱۳ پروژه دیگر نیز بااعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۶۶ میلیون تومان کلنگ زنی که در مجموع ۷۱ پروژه با اعتبار ۱۷۷ میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: غبارروبی و عطر افشانی گلزار سیدالشهدای شهرستان، دیدار مسئولین با امام جمعه نمونه‌های از برنامه‌های اولین روز هفته دولت در شهرستان بیله سوار بود.

وی اضافه کرد: افتتاح چمن مصنوعی، شن ریزی روستاهای فاقد دهیاری، تقویت ارتباط زیرساخت روستایی، طرح‌های هادی بنیاد مسکن در ۴ روستا، افتتاح عملیات گازرسانی و بهسازی و آسفالت راه‌های اصلی و فرعی نمونه‌های از پروژه‌های افتتاحی شهرستان بیله سوار در هفته دولت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1467181

مهمترین اخبار ایران و جهان: