نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 09:36

۳۷۶ برنامه تابستانه توسط بسیج اردستان اجرا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: بالغ بر ۳۷۶ عنوان برنامه در ۵۳ پایگاه بسیج محلی شهرستان اردستان در حوزه‌های مختلف نظیر برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و تبیینی اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، روح الله صنعتکار فرمانده سپاه اردستان در جلسه فرماندهان پایگاه‌های بسیج محلی شهرستان، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان عالی سپاه برای مردم و بسیجیان باید تبیین شود همچنین ضرورت دارد در ارتباط با جهاد تبیین و امیدآفرینی راهکارهایی داده شود. 

وی افزود: راهبردهای تعیین شده توسط رهبر انقلاب در خصوص استقامت کردن و مقاوم بودن در مقابل دشمنان در راستای رسیدن به قله باید مدنظر قرار گیرد و مردم در مقابل دشمنان از خود استقامت نشان دهند.

صنعتکار خاطرنشان کرد: برنامه پایگاه‌های بسیج شهرستان در شش ماه دوم سال در قالب ۱۱ قرارگاه بسیج  شامل مناسبت‌هایی نظیر هفته دفاع مقدس و هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: بنابر گزارش‌های دریافتی از برنامه‌های تابستانه بسیج، خوشبختانه در ۵۳ پایگاه محلی در قالب برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و تبیینی بالغ بر ۳۷۶ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف اجرا شده که بیش از ۱۸۰۰ نفر در این برنامه‌ها شرکت کرده‌اند.

وی یادآور شد: برنامه‌های بسیج شهرستان اردستان شامل برنامه‌های فرهنگی، تفریحی، اردویی، ورزش و سازندگی همراه با کلاس‌های آموزشی بوده که در قالب ۱۶ محله اسلامی شهرستان مواجه شده و در روستاهای مختلف نیز برنامه‌هایی اجرا شده است.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497781

مهمترین اخبار ایران و جهان: